baiz.



Jag känner själv hur otroligt värdelös min blogg blivit. Det står bara skit. Så nu har jag tänkt så här: jag kommer ha kvar denna blogg som, ja precis, "skitblogg" där jag skriver skit. Kort och gott ren skit. Sånt som ingen egentligen behöver veta men som jag ändå känner för att skriva.

Sen har jag ju min nya blogg. I den tänker jag skriva seriöst och personligt, rakt från själen. Därför tänker jag heller inte ge ut den bloggen till alla, utan ni får helt enkelt fråga om ni är intresserade av att läsa. Min fotolärare sa nämligen något väldigt smart idag. Det är inte så konstigt att jag känner sådan stress och press på mig när jag lämnar ut hela mitt liv, alla mina tankar och funderingar, för alla att läsa. Jag tror han har rätt, vilket han oftast har så därför tänker jag göra såhär.

Som sagt, ni som inte redan vet min nya blogg får höra av er om ni är intresserade av att läsa.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0