gnatt




Bara att läsa. "Stockholm tillhör oss", om ni hade glömt.

Time to slaggelislaggish. Ska sova galet gott i min diftröja och drömma underbara drömmar efter den bästa dagen på sjuuuuuuukt länge. Har fan inte tänk på det jag inte ska tänka på på typ hela dagen. Jag känner det, jag håller på att tillfriskna från denna jävla sjukdom som äter upp en inifrån. Det känns skönt men självklart tråkigt också. Man hade ju hoppats på att det denna gången inte skulle vara slöseri med tid, energi och känslor. Eller slöseri är fel ord för det har inte varit slöseri. Jag får vara glad för det jag fick men kan ändå vara ledsen över att det jag gav inte kom till användning och att jag inte fick ge allt det jag kunnat ge.

Nu, dags att krypa ner under täcket. Hörs imorgon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0