jag blir sjuk av dig.




Doften från dej lämnar rysningar i hela kroppen
du ställer krav på mej som jag inte kan leva opp till
men jag vill bli, allt det där du vill att jag ska vara
ingen rättvis bild som målats när vi blivit klar med tavlan
jag tog ett kliv mot dej och jag försvann
och sjunker djupare, jag byggde grunden min på bara sand
har svårt att veta vad är verkligt,
svårt att veta vad är sant
hjärtesorg och tårar får inte drabba mej jag är man
men ändå sitter jag med salta kinder
låter dej få smeka hjärtat mitt med dina kalla vindar
ingen här kan svara på, vad som kommer hända mej
nu när inget penicillin i världen kan rädda mej.

..rysningarihelakroppen
rysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakropp
en
rysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakrop
pen
rysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakroppenrysningarihelakro
ppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0