sova?



Sova var det ja.. Några timmar sent, men vem kan blaima mig? Jag fastnade framför youtube där jag satt och spanade in höjdpunkter från tidigare säsonger som gått sjukt mycket bättre än denna. Men det kändes bra i själen i alla fall. Och en sak är säker, jag vet vart mitt hjärta ligger. Inte fan är det i mitt eget bröst, inte fan är det i händerna på någon inkompenten jävel som inte kan ta hand om det, utan det finns hos dif och där kommer det stanna.

Kan köra en liten update när jag ändå håller på.

Sockernivån då? Ja, inte är den hög i alla fall. Snarare låg. Skit låg. Låg som i botten. Men bara det att jag har insett att den kommer stanna där ett tag och att jag accepterar det gör att känns lättare att andas för varje dag. Sen kan man ju alltid ersätta sockret med sötningsmedel. Det är inte äkta vara, men det funkar för stunden. Eftersmaken är heller inte den trevligaste, men fan, man får ta det som erbjuds. Jag tror jag ska satsa på sötningsmedlet.

Och så länge jag kan bidra med minsta tvivel är jag fortfarande med i matchen, då är jag nöjd.

Nu ska jag, på riktigt, sova. Det behövs känner jag för denna helgen har varit galen. Mycket upp och ner, men slutbetyget är ändå högt. MVG lätt. MVG - dock, för jag skämde ut mig några gånger. Skickade några sms för mycket, skrev lite för ärliga blogginlägg och drack lite för mycket. Men men. Sånt händer.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0